Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2014, 12:14   #143
Otherwise
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise Bekijk bericht
Ik herhaal even wat ik 8 dagen voor de verkiezingen hogerop in deze draad stelde:

"Ik verwacht een grote overwinning voor De Wever in Vlaanderen en voor Di Rupo in Wallonie; door de kleingeestigheid van beide heren een onmogelijke regeringsvorming; daardoor toegenomen speculaties en het instorten van de kredietwaardigheid van Belgie: een Griekenland scenario met het lenen van geld bij de Chinezen, die in ruil de haven van Antwerpen en het restant van autofabrieken en al wat nog enigszins hoogwaardige technologie is in Belgie en leningen en inmenging van het IMF: weg deugdelijk onderwijs, weg deugdelijke gezondsheidszorg, weg na-oorlogse welvaart; dank U Bart en Elio. Timing van dit scenario: laatste kwart 2014, 1e kwart 2015...."

Dat van die grote overwinning voor Di Rupo in Wallonie klopt niet helemaal, hoewel Di Rupo zich nog steeds als Keizer van Wallonie en Belgie gedraagt, maar voor de rest zitten we helemaal op schema om bovenstaand scenario te realiseren...
Misschien dat we het nog iets langer uithouden, eerder eind 2015 dan 1e kwart 2015, maar voor de rest zitten we helemaal op schema op weg naar dit doemscenario....
Otherwise is offline