Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit
Wat mij vooral stoort in je reactie is dat je (onbewust ?) homoseksualiteit in je voorbeeld weer lijkt te koppelen aan pedofilie. Dat is natuurlijk funest onwaar. Er zijn onder homoseksuelen niet meer pedo's dan bij hetero's ! Ga je van die gedachte niet uit, dan volg je de 'Russische' visie, waarbij je homo's in elkaar gaat slaan ter bescherming van de jeugd, want homo's zijn volgens hen sowieso pedo's.
|
Ik zeg niet dat alle homo's pedofielen zijn, of dat ik beiden over de zelfde kam scheer zoals jij dat insinueert. Maar ik ken wel een heel aantal concrete gevallen van mannen in een homoseksuele relatie waarvan aan het licht kwam dat ze ook pedofiele neigingen hadden. Van mannen die daar zelf voor zijn uitgekomen.
Het is niet aan mij om die trend als een wetenschappelijk feit aan te brengen en te stellen dat alle homo's pedo zijn, want zoiets kun je onmogelijk bewijzen.
Maar het is ook niet aan jou om te ontkennen dat er een trend is, want je weet het niet.
We zullen nooit met zekerheid weten hoeveel homoseksuelen ook pedofiel zijn.
Misschien 3%, misschien 15%..
Maar als je 1000 random homoseksuelen op een rij zet, en 1000 heteroseksuelen, en je zou in beide groepen onderzoeken hoe veel er pedofiel zijn, dan zul je er aanzienlijk meer vinden in de groep homoseksuelen.
Dat zeg ik op basis van mijn eigen research over kindermisbruiknetwerken in België en Nederland, waar ik me al jaren in verdiep.
Enorm veel concrete namen van klanten van kinderbordelen in Amsterdam, uitgebaat door Lothar Glandorf die kinderen uit Oost Europa importeerde en prostitueerde, zijn mannen die voordien in een homoseksuele relatie zaten.
Idem voor de zaak Zandvoort, die internationale proporties aanneemt
Ik weet dat jij dat gaat ontkennen, of het misschien zelfs discriminatie noemt, maar daar neem ik vrede mee