Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2014, 12:54   #1415
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Theo van Gogh is in Nederland. In België hebben wij geen vermoordde Filip Dewinter he.
Ik ontken moslimextremisme niet, maar vergeet niet dat er nog andere gekken in de maatschappij rondlopen. Gasten als De Gelder. De waarschuwingen waren er, de ouders wouden hem zelfs laten vastzetten. Ons systeem heeft falikant gefaald!!!!
Ontken het niet!

Ik zeg dat het bestaat, maar ik zie dat er nog erger onrecht de wereld in is.
Vangheluwe? Martine? Danneels?
Vangheluwe? Martine? Danneels?
Inderdaad sterke voorbeelden maar...
Wat mij treft is dat jij (en andere islam verontschuldigers) deze voorbeelden van enkelingen steeds aanvoeren als zijnde 'erger' dan wat de islam op dit moment massaal veroorzaakt...

En als het u een troost is, een minder hypocriete islamiet als u heeft mij plechtig beloofd dat wanneer zij hier de macht grijpen hij persoonlijk mij zal komen onthoofden. Hij vindt dat ik deze eer verdien als zijnde waardig en eerlijk opponent van de islam.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden