Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
neen dat is niet persoonlijk tegen u gericht,maar al dat gezever dat ge hier op dit rechts forum leest daar krijgt ge uw buik van vol,ik stem niet rechts,en ik spreek mijn waarheid en dat zal er soms ook al eens naast zijn,maar hier zitten mensen die lachen op anderen hun ongeluk (in hun ogen zijn ongelijk)die zagen op alles en nog wat, die niet tegen Brusselaars, walen,en/of vreemdelingen kunnen en die werklozen,ambtenaren en mensen die niet door het geluk gediend zijn catalogeren als luiaards die iedereen die tegen hun gedachtegoed ingaan menen op hun plaats te mogen zetten.
En larie en apekool omdat er duizenden verschillende situaties zijn, maar toch iedereen in hetzelfde hokje geplaatst word ,ik wens u geluk met uw job en uw toekomst en dat meen ik!
|
M.a.w. Bittersweet, dit forum is pure tijdverspilling. Ik heb het ook stilaan door. De gefrustreerde werkbijtjes hebben een zondebok gevonden: werklozen en minder actieve burgers. Hun beperkte vrije tijd brengen ze door achter hun computer in de hoop zoveel mogelijk 'profiteurs' vol te kakken tot hun hol terug vrij is. Maar opgelet, hier volgt een belangrijke spoiler: Gijle zult er u nooit beter door voelen want gijle zijt geboren met de
chronische schijterij!
Als het de immigranten niet zijn, dan zijn het de werklozen. Als die er niet zouden zijn, dan zouden het de gehandicapten en de langdurig zieken zijn. Als die er niet zouden zijn dan zouden het de gepensioneerden zijn die te lang leven. Hoe durven ze!!! Moesten er geen gepensioneerden zijn dan zouden het de kinderen zijn die te lang op hun moeders tepels zuigen. Zoals ik