Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM
Ja? In welk Zuid Amerikaans land wordt de bevolking opgehitst om massaal andere etnische groepen op de meest brutale wijze te vermoorden en te mishandelen?
En Noord Korea is een zeer succesvolle dictatuur. Succesvol in die zin dat ze als geen ander weet de bevolking dom en onder de knoet te houden. Een totaal ander verhaal.
Maar goed ik beweer dan ook niet dat de Islam de enige oorzaak is waardoor landen in zeer slechte economische papieren zitten. Wat ik wel zeg is dat de combinatie van een situatie die economisch uitzichtsloos is en de aanwezigheid van de islam een gevaarlijke cocktail vormt.
|
Er is iets fout gebeurd, ik reageerde op de tweede paragraaf die ik in cursief had aangeduid.
Al zijn Zuid en Centraal-Amerika uiteraard toonbeelden van vrede en mensenlievendheid, nietwaar? De drugsoorlog in Mexico is waarschijnlijk een vande meeste bloedige (men spreekt tussen de 50.000 en 100.000 doden) en gruwelijkste conflicten van de laatste jaren. Wanneer heb jij daarover een betoging georganiseerd, of zelfs een post hier op dit forum geopend?
Zal ook de schuld van de Islam zijn...