Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2014, 09:51   #689
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Er is een groot verschil tussen alcohol en drugs.

De gevolgen van een avondje doorzakken zijn na zeer korte tijd uit je bloed.
De gevolgen van een joinje roken of andere drugs tot je nemen kan tot een week tijd in beslag nemen.

En Huub zijn vrouw heeft blijvende invaliditeit overgeouden aan een ongeval met een drugskoerier.
En wat is dat groot verschil dan ?? Dat de media steeds spreekt van Alcohol en drugs en niet gewoon over drugs ?
Je bent de zoveelste die maar niet wil weten of aanvaarden dat Alcohol een drug is.
Ik wil gerust eens het verschil zien van iemand die een avondje gaat zuipen en iemand die een avondje jointjes rookt.....de volgende ochtend.Ik weet al op voorhand wie van de twee er het ergste gaat aan toe zijn.Vele malen werd dit reeds voorgedaan met testpersonen.....onlangs nog op de Britse Televisie.....
En al mijn medeleven voor het ongeval dat Broers trof ( de ongevallen ingevolge Alcohol zullen wel X1000 zijn zeker ?).....ik bespaar je de miserie te vertellen die ik heb meegemaakt met jouw geliefkoosde Harddrug Alcohol !

Trouwens heeft U eigenlijk ervaring met bijvoorbeeld cannabis ? Hoeveel joints heb je al gerookt dan of tassen cannabis thee gedronken ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 augustus 2014 om 09:56.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden