Los bericht bekijken
Oud 15 augustus 2014, 15:12   #19
Lance
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Wacht jij maar tot ze u tijdens de ramadam met 'n stok vol spijkers afrossen omdat je het ook maar aandurft een blikje bier te drinken in hun zicht. En ik lees dagelijks meer miserie over die gasten dan dat ze iets bijbrengen aan onze maatschappij. Lees misschien zelf eens een krant. Bijvoorbeeld tijdens uw maandelijks regentonbad.
Weet ge wat er zo grappig is aan uw reactie? Dat ik me dagelijks bevind tussen allochtonen. Daar zitten moeilijke mensen bij, akkoord, maar witte autochtone smeerlappen ken ik ook genoeg.
Het enige dat ik weet is dat wanneer ge een mens positief benadert, wie het ook moge zijn, ge een positieve reactie zult terugkrijgen.

Beschouw mij niet als een wereldvreemde burger die nog nooit een allochtoon van dichtbij heeft gezien, want ik woon in een sociale wijk die voor meer dan de helft wordt bewoond door allochtonen en ik werk dagelijks samen met allochtonen. De meesten zijn degelijke, respectvolle mensen. En op een warme zomeravond genieten we samen van een lekkere duik in de regenton, in een warme gloed van raciale harmonie die mijn hart met liefde vervult.

Belachelijk topic.
Lance is offline   Met citaat antwoorden