Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet
Bembem is wat ze is, zie haar topic over haarzelf. Maar van een ding moogt ge zeker zijn en dat is dat ze hier pro MM is omdat het een vrouw is. 100% zeker, en het zou me dan ook niet verwonderen dat de kostervrouw van hetzelfde overtuigd is. Al zal ze hier niet verschijnen als ze ook anti MM is omdat ze dan in tweestrijd zou moeten gaan met de mening van haar vriendin Bembem. Ze verloochenen zelfs hun politiek standpunt om maar geen ruzie met elkaar te moeten maken en als een front tegenover de mannen hun mening te kunnen staan. Hebt gij bvb Bembem al ruzie zien maken met koster ? Ik niet. Maar nochtans zijn ze hier op het politics elkaars evenknie. Bembem zo links en pro multicul als ge maar kunt inbeelden en Maria van .. zo rechts als ge maar kunt inbeelden. Maar op dat punt nooit in dezelfde draad tegenover elkaar.
Zo voorspelbaar die vrouwen. Maar vooral tegen alle logica in, en dan nog te zeggen dat MVK beweert dat mannen voorspelbaar zijn.
|
hum wat heeft MVK daar nu mee te maken? Het is gewoon zo dat nogal wat vrouwen onder de knoet van hun man zitten, en als die dan ook nog eens een serial killer is dan tja, dan is het ergens wel begrijpelijk dat je daar niet zomaar onderuit kan .... Mij lijkt het niet dat Michelle Martin een diabolique was die haar man de opdracht gaf van te gaan moorden ... Bovendien was zij zwanger op het moment van de feiten ... Een vrouw die zwanger is, die denkt onbewust vooral aan het welzijn van haar eigen kind, Sophie's choice weet je wel ... Iedereen heeft oogappeltjes!