Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2014, 08:33   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Belg (13) vecht al half jaar in Syrië ...

Bron

Detail tekst:

Citaat:
De 13-jarige Brusselse jongen Younes, die in maart door broer Abdelhamid Abaaoud meegenomen is naar Syrië, heeft een teken van leven gegeven. Uit de commentaren op zijn Facebook-pagina valt op te maken dat hij gezond is.
Blijkt daar echt gezellig te zijn, daar wat oorlogje te gaan spelen op onze kosten.

Ik vind het al dramatisch dat men in het artikel internet/kranten BELG schrijft, want zo ziet hij er niet echt uit. Eerder van het type inwijkeling.

Maar voor velen onder ons zal dat weer als, stoer, bangelijk, megacool, wow die durft ... overkomen zeker. En ja, uiteraard die rommel van fb weer.

Ik, hoop dat er nog mensen met gezond verstand rondlopen op de Aardkloots dezes en dit weten te veroordelen wat die jongeren doen, of waar men ze toe verplicht/aanzet om het te doen ... (lees: te gaan moorden)

Dit geschreven zijnde draaide ik de krant om, want ik kan zijne smoel niet meer zien.

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 augustus 2014 om 08:36.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden