Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2014, 13:49   #5
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/ar...huidtype.dhtml

""De hoofddoeken kunnen bijvoorbeeld ook worden gebruikt door werknemers die pas chemotherapie hebben ondergaan. Met de uniforme hoofddoeken vermijden we dat de ene een lange hoofddoek tot op de hals draagt en de andere een kortere. Onze werknemers moeten zich neutraal opstellen" -----> moet ik hieruit begrijpen dat een kankerpatient zich NIET neutraal opstelt als die zijn haarloos hoofd met 'iets' wil bedekken? En hoe gaan ze dan om met mannelijke kankerpatienten? moeten die ook de islamitische hoofddoek op om zich "neutraal" op te stellen? WAT EEN SCHANDE IS DAT DAAR?

Ik zit hier te beven bij de gedachte dat men kankerpatienten gaat verplichten om een ISLAMITISCHE haatdoek op hun door chemo haarloos hoofd te zetten! dat daar niemand enige commentaar op heeft gegeven in 2010! Werd blijkbaar zoveel mogelijk low key gehouden. Ik ken verschillende mensen die tijdens hun chemokuur probeerden zo positief mogelijk te zijn en hun lijden probeerden onder controle te krijgen door leuke fleurige tulbandjes te dragen. Neen, dat mag niet van mijnheer Anciaux! Dat moeten zwarte islamitische kopvodden worden!

KOTS KOTS KOTS KOTS KOTS
Het is dan ook een broer van Anciaux (met als voornaam Bert).
Het is dan ook de zoon van Anciaux (met als voornaam Vic).
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden