Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2014, 06:21   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Maggie wist deze statistiek wel achter de verkiezingen te tillen

Ik las dit in De Standaard van vandaag:

Citaat:
Met succes, blijkt uit de recentste cijfers. Ook al slagen er wellicht duizenden illegalen wél in om de oversteek te maken, de politie heeft vorig jaar alleen al op parkeerterreinen en industrieparken langs de E40 richting kust 367 illegalen onderschept. Dat zijn er 57 meer dan het jaar voordien. Een recordaantal.
En dan denk ik: het kan niet anders dan dat de top van de flikken (politiek benoemd) en de pers hieraan medeplichtig zijn.

Dan denk ik: telkens als den Theo (Francken) afkwam met de boodschap "het gaat beter onder Maggie, maar er zijn nog altijd grote problemen", dan werd hij en de nva afgebrand.
Niet door Maggie, die is daar te slim voor, maar wel door klein en groot links.
En die hebben daarvoor de rekening gepresenteerd gekregen vanwege de kiezer.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden