BUB en Fervent Nationaal
Beste Rudy e.a.
Om even alles samen te vatten
BUB zal niet in dialoog treden met Fervent Nationaal om de volgende redenen:
- Fervent Nationaal heeft tot hiertoe nog NIKS bewezen. We zien nooit acties van hen en ik heb eerlijk gezegd mijn bedenkingen bij de partij
- de voorzitter van Fervent Nationaal is een vlaams-nationalist die denkt faam te halen door België te verdedigen. Sorry, maar dat is nét iets te ver. Ik kan dhr. Boonen als persoon redelijk goed hebben, maar hij moet mij niet komen vertellen dat hij ineens Belgicist is geworden want dat is net zo logisch als dat ik morgen zou zeggen dat ik flamingant geworden ben.
- jullie nieuwe naam is gewoon een goedkope kopie (zeker lang over nagedacht, Rudy?) van onze naam
- Een partij die achter het extreem rechtse Front National aanhuppelt maar eigenlijk geen eigen mening heeft en wiens punten verdacht veel lijken op de punten van onze partij
-Een partij die nu Belgisch is, maar die waarschijnlijk volgend jaar Vlaams is (naargelang de zin van de voorzitter)
De BUB is een partij die openstaat voor iedereen (of je nu links of rechts bent, iedereen kan zijn spreekwoordelijk ei kwijt).
Laat het bij deze duidelijk zijn.
Wij hebben altijd alle samenwerking met Front National verworpen, dus ik zie niet in waarom het nu wel zouden doen.
Laatst gewijzigd door Kim : 23 oktober 2004 om 21:27.
|