Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2014, 22:08   #3630
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanguard Bekijk bericht
Neen, ik ga helemaal niet meebetalen, want ik woon niet in de EU. Ge moet de zaken niet omkeren trouwens: jullie in de EU gaan moeten betalen, zowel in belastingen, als in jobs en zaken doen na de sancties. Dat zal de schuld zijn van de VS, van de corrupte bende in Kiev en van de niet-verkozen eurocraten. Erger is, dat gulle weer eens overstelpt gaat worden met economische vluchtelingen, en daar gaat gulle persoonlijk voor betalen.

Ze vechten tegen de verkeerde. Iedereen met wat hersens weet dat het de VS zijn die zich agressief opstellen in heel het verhaal.

De oekraiener is een lafaard en een primitieve boer, nl datgene wat gij de russen constant verwijt.
U woont dus niet in de EU. Uit welk land zit u eigenlijk te jengelen op dit forum? Uit een één of ander gat in Rusland of vanuit Moskou?

De Oekraieners lafaards en primitieve boeren? Hm, voorlopig hebben de twee meest belangrijke Russische onruststokers de pijp aan Maarten gegeven

Vechten ze tegen de verkeerde? Wel, de Russen lijfden de Krim in en kloten nu in Oost Oekraiene.
Volgens mij heeft de US geen aanstalten gemaakt om de Oekraine binnen te vallen en in te lijven als een staat van de US.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden