Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2014, 09:43   #59
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Nog nadelen van de pil zijn mogelijk niet direct vruchtbaar na het stoppen met de pil, gewichtstoename, en sterke verhoging van de kans op tromboses, borst- en baarmoederkanker.

We zitten al aan cupmaat L en borstkanker was nog nooit zo sterk aanwezig, dit laatste ook steeds meer bij jonge vrouwen.

Het is wat taboe om over de nadelen van de pil te beginnen, omdat de voordelen niet opwegen tov de nadelen voor de overheid. Maar als een arts zonder blikken of blozen de pil voorschrijft aan een tiener, dan moet ik daar toch van kotsen. Kan er niet opnieuw een beleid worden gevoerd richting seksuele onthouding, "bezin eer ge sekst" of "seks enkel na het huwelijk"? Dat zou het aantal vrijgezellen ook al drastisch verminderen.
Wat bedoel je nu ? Zo een hypocriet beleid van vroeger.....terwijl de meesten dan trouwden van moeten ??
En van die kankers ? Zijn daar objectieve cijfers over ? Werden vrouwen 75 jaar geleden hun borsten gescreend ?? Werden er uitstrijkjes gedaan ??
Nu weten we dat het om kanker gaat ....vroeger gaf men daar een ander naam aan...Mijn grootvader zou gestorven zijn aan uitgedroogde nieren zei mijn oma. Hallo ? terwijl het meer dan waarschijnlijk om een niertumor ging.
Verder vind je het blijkbaar een goed idee om maar te trouwen....een kind te maken alleen om wat seks te kunnen ''bedrijven''....ben jij soms lid van Opus Dei ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden