Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Probleem is dat ge blijkbaar zelf niet weet wat voor onzin ge soms schrijft (de koeling van de diesels wordt verwezenlijkt door olie, die op haar beurt de warmte afgeeft in het lokaal - wel de koeling van de diesels wordt verwezenlijkt door water (en gedeeltelijk door olie, maar die wordt dan door ditzelfde water gekoeld), die haar warmte afgeeft in warmtewisselaars buiten het lokaal).
|
Lees uw eigen tekst eens. Koeling door water / gedeeltelijk door olie / die door water wordt gekoeld. Dat is wat er gebeurt zonder concrete zaken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Trouwens de discussie zat al een stap verder (en zal hier waarschijnlijk wel doodbloeden).
|
Welke discussie?
Tot op heden had u niks concreets.
Zonder concrete zaken kan een discussie enkel blabla zijn die tot elke mogelijke uitkomst kan trekken. Waarop concrete zaken dan heel de draad reduceren tot tijdverlies.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Namelijk, aangezien INES 1 wil zeggen dat er geen enkel fundamenteel veiligheidsmechanisme op geen enkel ogenblik in gevaar werd gebracht, wil dit zeggen dat die ventilatoren geen enkele impact hebben om te verhinderen dat de diesels permanent op vollast zouden draaien. Dus welke van de volgende mogelijkheden is het :
-is het incident te laag gecatalogeerd
-hebben de ventilatoren inderdaad geen enkele impact op het permanent vollast draaien van de diesels (maw zijn ze eigenlijk niet echt nodig voor de werking van de diesels)
-zijn de diesels niet veiligheidsgebonden
-is de definitie van ines1 niet correct
|
U steekt graag CODE's in uw posts hee?
Weet u wat ik deed: ik zocht gewoon de lijst van de codes op, ter verificatie (ik geloof kranten OOK niet "zomaar").
Voor de rest interesseert uw Inesje mij nikske. Het bleek te kloppen, en voor de rest was dame Ines nutteloos voor mijn onderwerp van politieke strategie van kernuitstap.
Ik kon er nog misschien nog een borduurwerkje mee gemaakt hebben maar dat ligt niet in mijn interessesfeer.
Waar het hier specifiek om ging is, dat men bij deze koelventilatoren OOK "sabotage" kon hebben geroepen. Een aantal thermische relais die te laag ingesteld waren en dus de ventilatormotoren zonder reden uitschakelden. Of het domme, of slimme, sabotage geweest was, speelt niet eens een rol.