Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2014, 15:22   #558
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Vind in ook, alleen moet ik vaststellen dat ge dan niet bij de beste van uw categorie zit. Ik ken heel wat zelfstandige, die weliswaar hard werken en veel uren kloppen, maar die tot soms drie keer en meer in het jaar met verlof gaan. Niet dat ik er jaloers op ben, ik ben ook het merendeel van mijn loopbaan zelfstandige geweest of zelfstandige in bijberoep en ik heb mijn schaapjes op het droge, maar ik ben dan ook nooit te benauwd geweest om dat aan te pakken waar andere hun neus voor ophaalden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Vind ik ook, alleen moet ik vaststellen dat ge dan niet bij de beste van uw categorie zit. Ik ken heel wat zelfstandige, die weliswaar hard werken en veel uren kloppen, maar die tot soms drie keer en meer in het jaar met verlof gaan. Niet dat ik er jaloers op ben, ik ben ook het merendeel van mijn loopbaan zelfstandige geweest of zelfstandige in bijberoep en ik heb mijn schaapjes op het droge, maar ik ben dan ook nooit te benauwd geweest om dat aan te pakken waar andere hun neus voor ophaalden.
Ja, als je alles dubbel ziet, is het niet moeilijk om je schaapjes op het droge te krijgen, hee!
Bartjeuh is offline   Met citaat antwoorden