Los bericht bekijken
Oud 23 augustus 2014, 13:27   #90
Cheminot
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik denk dat we ons daar geen zorgen moeten over maken. Geens zal zijn beste mensen van bij Eubelius wel op dat dossier zetten om iet 'bomb proof' ineen te steken.
Politieke deals onder partijen hebben, als het voor een partij echt belangrijk is tot in het merg, de sterke eigenschap om te primeren op kleine legale hindernissen. Een goede kapitein vaart om de klippen heen hee.

Ik vraag me echt met wat ze naar voren gaan komen om de bezwaren te omzeilen.
Het zal zaak zijn om iets op de begroting terug te vinden dat -toevallig- dezelfde waarde heeft als de som van de waarde van de deelbewijzen van Arco.

Voor politiek-cosmetische redenen zal men nog wel iets moeten vinden om ook n-va toe te laten om met een air van sérieux te kunnen zeggen dat ze niet plat op de buik zijn gegaan. En als dat niet lukt : een potje vaseline om de intrusie ietwat minder pijnlijk te maken.
De aandeelhouders van andere instellingen die met lege handen dreigen achter te blijven zullen in hun vuistje lachen. De enige die een zeer zware prijs zullen betalen is de CD&V en vooral het ACW/beweging.net.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden