Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2014, 06:35   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Allesstroomt Bekijk bericht
Het ging ook niet om iets dat onder zijn redactie geschreven werd, hij schreef zelf dat hij het niet vinden kon dat een roze studentenkring subsidie ontving van een katholieke universiteit. Volgens dat artikel alleszins.
En stop maar met me te verwijten een construct te zijn want jij bent er zelf een en no way dat Schoofzak ooit een onderwijzer was als je zijn draden bekijkt dus die is ook er waarschijnlijk ook een.
Maar we wijken af. Het gaat hier duidelijk om een genderprobleem in de openingspost.
En daartegen helpt enkel het terug in ere herstellen van het produceren van mannen en vrouwen.
Mocht ik me ooit voorgedaan hebben als onderwijzer, of zelfs maar die indruk per ongeluk verwekt, dan wil ik me daarvoor verontschuldigen bij die brave mensen.
In hemelsnaam, waar haal je dat ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden