Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist
Dan gaan we de vergelijking met Islamitische landen niet moeten maken zekerst ? Dat moet nogal een jalouzie opwekken , denken dat je superieur bent , en zien dat anderen het steeds beter doen . Ik begin de haat te begrijpen .
Ofwel de teleurstelling in de eigen "wetenschap" uit het sprookjesboek .
De beste wetenschappers en planners zijn nu de Joden . Tot frustratie van wie het benijd .
|
We hebben in het verleden al eens gehad over IQ.
Maar volgens mij blijft de belangrijkste factor voor het slagen van de joden in de wetenschap,technologie enz,...:
_ de attitude
_ de mentaliteit
_ de wil om een oplossing te vinden voor elk probleem
_ opleiding
_ positivisme
_ elkaar blijven stimuleren en steunen
_ enz enz
Daar ligt volgens mij de sleutel.
Moslims zijn met ong 1.5miljard mensen.Geef mij gewoon één voorbeeld op vlak van geneeskunde,farmacie,technologie,wetenschap,zelfs filosofie of psychologie,...waar een persoon van moslimafkomst een doorbraak of uitvinding heeft gemaakt en die eventueel zijn naam draagt.
Joden zijn met 14 miljoen mensen en de moderator hier zal mij eruitgooien wegens plaatsgebrek,indien ik namen of produkten zou posten uitgevonden door joden.
Ik wens hier geen racistische polemiek te beginnen of beweren dat joden intellectueel superieur zijn,maar als je de attitude niet hebt,negativisme uitstraalt,enz,dan geraak je nergens.
Joden zijn zeker niet slimmer om op jaloers te zijn,verander van attitude en je kan het ook