Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2014, 22:07   #105
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Ik heb al wel degelijk vrouwelijke collega's getrakteerd op een etentje, louter en alleen met de intentie om hen te trakteren en een gezellige avond in het restaurant te hebben. Wat mij opvalt is dat enkele vrouwen dan denken dat er nadien van hen verondersteld wordt dat ze zorgen voor een 'pousse-café' tussen de lakens. Misschien zijn sommige mannen zo, maar ik alvast niet. Als ik met iemand de koffer wil induiken dan zal ik dat wel onomwonden aangeven. En, met alle respect, verspeel ik niet eerst 80 of 100 euro en enkele uren tijd op restaurant om mijn 'plannetje' te doen slagen.
Vrouwen die "alleen" worden getrakteerd denken dat niet enkel. Meestal maakt de o zo vriendelijke collega het op één of andere manier duidelijk dat hij meer wil: bv. hij wil afspreken om andere activiteiten te doen, enz...
En het probleem is dat vrouwen niet zomaar seks met een man hebben omdat hij dat aangeeft. Ze hebben mooie woorden, aandacht, cadeau's en voorspel nodig in ruil voor seks.
Ik kan heel goed begrijpen dat veel mannen enkel een gezellige avond met je willen, lees: stoefen met je gezelschap in het openbaar, maar er zijn er ook veel anderen die meer dan een gezelschapsdame willen.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden