Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2014, 22:08   #106
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Ik heb al wel degelijk vrouwelijke collega's getrakteerd op een etentje, louter en alleen met de intentie om hen te trakteren en een gezellige avond in het restaurant te hebben. Wat mij opvalt is dat enkele vrouwen dan denken dat er nadien van hen verondersteld wordt dat ze zorgen voor een 'pousse-café' tussen de lakens. Misschien zijn sommige mannen zo, maar ik alvast niet. Als ik met iemand de koffer wil induiken dan zal ik dat wel onomwonden aangeven. En, met alle respect, verspeel ik niet eerst 80 of 100 euro en enkele uren tijd op restaurant om mijn 'plannetje' te doen slagen.
"pousse-café tussen de lakens" oulala ik leer hier bij

maar je hebt gelijk: niet iedere man zit te geilen op z'n vrouwelijke collega's ... ik denk dat Guinevere ofwel hééééél erg sexy is en haast onweerstaanbaar is zodat alle mannen in haar bijzijn als vliegen in zwijm vallen, ofwel heeft zij onopgeloste Freudiaanse hersenkronkels die maken dat haar complexen de bovenhand nemen op haar interactie met het andere geslacht, of een combinatie van beiden wat haar nogal extreme visie zou kunnen verklaren
bembem is offline   Met citaat antwoorden