Los bericht bekijken
Oud 14 april 2003, 16:19   #12
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
you missed the point!

IK kan zwemmen

Blijkbaar zijn er sommige mensen die van plunderen, roven of stelen hun 'eigen cultuur' gemaakt hebben, naar het voorbeeld van de profeet! die leefde ook van het overvallen van de karavanen, en de lol was dat degenen die moslim waren mee mochten delen in de buit (inclusief de vrouwen natuurlijk)

Het zal ondertussen in de genen zitten misschien?
Ondertussen ... dat weet ik zo niet. Maar als het in de genen van de Arabieren zit, wat ik niet uitsluit, dan heeft het er altijd ingezeten.

Dat dit een racistische opnie zou zijn kan me geen reet schelen.

Als we het over dieren hebben, bvb hondenrassen, is het de normaalste zaak van de wereld dat aan bepaalde rassen bepaalde psychische kenmerken toegeschreven worden. Zelfs binnen rassen zijn er varianten waarbij bvb de dieren met een witte vacht over het algemeen aggressiever zijn dan die met een grijze.

Mensen die zich met zo'n onderzoek hebben beziggehouden waren mensen als Hans J. Eysenck, één van de grootste en meest invloedrijke psychologen van de twintigste eeuw. Uiteraard is deze half-jood ook als niet-correct behandeld geweest voor zijn onderzoeken.

Waarom zou dan het ene mensenras van nature uit niet aggressiever of extremer van karakter kunnen zijn dan een ander?

Volgens mij is het best mogelijk dat de Arabieren inderdaad genetisch over het algemeen wreedaardiger zouden zijn dan niet-Arabieren. De Koran, Hadith en Sunna zijn in dat geval méér dan een weerspiegeling van de opvattingen van een individu, ze zouden dan de weerspiegeling kunnen zijn van een menselijk subgenoom dat we vooral in Arabië en in de landen die door Arabieren zijn ingepalmd aantreffen. Het zou ook kunnen verklaren waarom de islam zo'n weerklank vindt bij deze volkeren, terwijl de islam buiten de Arabische wereld als iets door en door achterlijk en onmenselijk wordt beschouwd. Voor Arabieren zou het wreedaardige van de islam daarentegen wel eens grotendeels in overeenstemming kunnen zijn met hun aangeboren psychische aard.

Als dit inderdaad zo zou blijken te zijn, dan heeft het dus niet langer zin om over achterstelling van migranten te spreken. Dan is ook verklaard waarom onze gevangenissen uitpuilen van criminele moslims.

Moslims zijn dan misschien voor ons wel crimineel in hun gedrag, voor moslims zelf is hetgeen zij doen misschien wel helemaal niet crimineel. Zo vinden ze het niet erg om overspelige vrouwen te stenigen en vinden ze het ook leuk om mensen handen en voeten af te hakken. Overvallen plegen en mensen beroven is misschien ook wel iets dat volledig in hun aard ligt. In de Koran, Hadith en Sunna wordt het in ieder geval aangeprezen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden