Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo
Wat de catastrofe met MH17 betreft is het wel mogelijk er een oprechte eigen mening op na te houden.
In dat verband verwijs ik naar een bericht in een andere draad door een forumdeelnemer geplaatst.
Die informatie past volledig in wat er naar alle waarschijnlijkheid is gebeurd.
Het per vergissing afschieten van het vliegtuig door de Oost-Oekraïners al dan niet met Russische logistieke steun.
|
Dat sluit ik zeker niet uit.
Maar ik kan evenveel artikels neerplanten hier die het tegendeel heel plausibel en logisch beweren. Zal jij ze lezen?
Ergo. Ik luister naar beide zijden en wacht af. Zelfs al is het een ongeluk van de rebellen, dan nog heeft Oekraine en het Westen daar zelf mee schuld aan. Ze hebben ginder oorlog gestookt, dan moeten ze maar instaan voor de gevolgen van hun oorlogstokerij.
Als men zo zeker is dat de rebellen het geflikt hebben, en men direct met een tsunami van hysterische beschuldigingen ons overspoelde, dat ze dan maar eindelijk hun bewijzen op tafel leggen. Dat doen ze niet, omdat het stinkt. Daarom ook dat het stil is. Elke, maar dan ook elke serieuze alternatieve bron ziet in dat er stront aan de knikker is met de VS versie. De versies van de zwarte dozen en die van de Kiev luchtverkeersleiders moet in mekaar passen, en ik vermoed dat daar het schoentje wringt.
De VS heeft de laatste jaren iets te veel gelogen en is te veel met oorlogen onder valse voorwendsel bezig om nog geloofwaardig over te komen. Eigen schuld.