Los bericht bekijken
Oud 27 augustus 2014, 09:11   #2
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paddenstoel Bekijk bericht

Waar ik het echter over wil hebben is: is de klant die tevens herkenbaar in beeld is, een racist?
Volgens mij niet. Hij is alleen heel dom.

Die vreemdeling/zelfstandige werkt en verzorgt zijn klanten. Moet ge die dan overstelpen met verwijten die je - als dat je mening is - aan de oude machtspartijen moet richten ?

Nu, de zelfstandige/vreemdeling is ook dom. Een goede cafébaas zou wel een tweede kopje aangeboden hebben. En dan komt de klant in kwestie nog wel eens langs. En de mensen die rond de klant zaten, en konden zien welke service geleverd werd, ook.

De flikken waren nog slim. Als ge niet graag gefilmd wordt, dan zegt ge het. Als ge daar bij op voorhand al weet dat als ge echt tegen dat filmen ingaat, ge meer last dan wat anders op uwe nek haalt, dan negeer je verder de boel maar.
Tegelijk staat die flik nu sterk: zij kan de andere een pee terug stoven.

En tot slot de allerdomste: de man die het filmpje op het internet plaatste, zonder voorzorgen van anonimiteit.
Als de Schoof dat wil doen, dat schakelt hij daarvoor wel een Nigeriaanse vriend in.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden