Los bericht bekijken
Oud 30 augustus 2014, 06:46   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Weer geval van zinloos geweld in Brugge

Bron

Detail tekst:

Een man is donderdag in Brugge door twee mannen geschopt tot hij niet meer bewoog. De daders mochten na hun arrestatie meteen naar huis. Dat schrijven Het Nieuwsblad, De Standaard, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg vandaag. Het slachtoffer van de afranseling, een man uit het Brugse, leek eerst lichtgewond. Maar volgens de politie verslechterde zijn toestand gisteren.

Iets wat de laatste tijden toch in stijgende lijn aan het gaan is, dat zinloos geweld her en der.

Citaat:
De daders mochten na hun arrestatie meteen naar huis.
Begrijpe wie begrijpe kan

Vergeet u ook niet bij het krantenartikel onderstaande Lees ook er even op na te lezen.

Lees ook
Man in coma na geval van zinloos geweld
17-jarige uur lang vreselijk gepest in Boortmeerbeek
Student (21) bewusteloos geslagen in Antwerpen

Dit zijn geen alleenstaande gevallen meer.

Maar de Politiediensten hebben geen geld meer, wij zoeken 17 miljard in ons land maar we sturen wel vliegtuigen naar Irak, geldstromen die zomaar wegvloeien naar landen waar we eigenlijk geen zaken mee hebben en ga zomaar verder ... leuk toch (<- sarcasme )

Tijd dat men daar gaat mee stoppen en in eigen land eens orde op zaken gaat stellen.

Misschien zie ik het weer totaal verkeerd maar toch ...