Ik heb gelezen over Igor Decraene:
Citaat:
De wielrenner, regerend wereldkampioen tijdrijden bij de junioren, kwam om het leven toen hij na een verjaardagsfeestje om onverklaarbare reden op de spoorlijn in Zulte liep. Zijn overlijden zal voor altijd een mysterie blijven.
|
Ik vind het niet onverklaarbaar en ook geen mysterie.
Activisten op het gebied van gang stalking worden regelmatig gecontacteerd door succesvolle carrièremakers, die het plotseling totaal niet meer zien zitten. Ik heb zo 5 jaar e-mail gekregen. Het werd dan zo bar dat ik mijn e-mailadres moest verwijderen van mijn website, want ik verdeed er al mijn tijd aan. Dan vonden ze het via whois, zodat ik mijn website moest sluiten. Gelukkig ontvang ik nu totaal geen e-mail meer.
Magnus Olsson, die gaat spreken op de conferentie, was ook zo'n geval. Hij had economie gestudeerd aan Harvard. Hij was getrouwd. Hij had een eigen huis. Hij had een grote succesvolle zaak. Hij verkocht bedden. Op een dag hoorde hij plots luide stemmen. Hij was zodanig van streek dat hij zich liet opnemen in de psychiatrie. Hij kreeg een echtscheiding. Hij verloor zijn huis en zijn zaak. Hij weet gelukkig al hoe het noemt: electronic harassment.
Peter Mooring, die ook gaat spreken op de conferentie, was een succesvolle computerdeskundige. Hij werkte voor een van de rijkste Hollanders. Nu heeft hij een paar websites waarop hij foto's plaatst van zijn brandwonden. Hij weet gelukkig al hoe het noemt: directed energy weapons.
Er staan zo honderden verhalen op mijn website.