Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2004, 23:04   #10
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Rudy, dat is flauwe kul! Als ik niet zou kunnen omgaan met collega's die voor hetzelfde doel strijden, dan zou ik geen lid zijn van B-Plus en Pro Belgica.

Het ligt mij gewoon zeer zwaar op de maag dat jouw partij niet eens de moeite doet om een EIGEN naam te verzinnen, een EIGEN programma op te stellen en zelf acties organiseert! Wanneer jullie kunnen bewijzen wat jullie waard zijn en ophouden met onze leden lastig te vallen, dan pas wil ik over een gesprek nadenken.

Vriendelijke groeten,

Kim
Eerst en vooral, Kim, is 'Nationale Unie' onze eigen naam en hebben we niks van U gestolen.
Of heeft U een patent op het woordje 'Unie'?

Ten tweede hebben we een eigen programma en bereiden we eigen acties voor.

Ten derde hebben we jullie leden nooit lastig gevallen en als dat wel zo is, dan hoor ik hier graag welke leden al door ons zouden zijn lastig gevallen.
Tenzij je het natuurlijk als lastigvallen beschouwd, wanneer we een open dialoog voorstellen...

En als laatste opmerking op heel dit gezwam: Ik heb begrepen dat de BUB duidelijk niet de meest geschikte partner is om in dialoog te treden. De BUB is te zeer gefocussed op hun eigen dogmas om ooit ernstig met politiek en zijn inherente compromissen bezig te kunnen zijn. Ik vermoed dat dat vooral ligt aan het eerder jeugdige publiek, dat natuurlijk zijn charmes heeft, maar niet echt ernstig overkomt.

Geen probleem: We doen het wel met andere partners!

Groeten,

Rudy Van Nespen

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline