Los bericht bekijken
Oud 3 september 2014, 01:36   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Te snel rijden in Zwitserland: auto kwijt en cel in

Bron

(Dubbeldraadje merk ik nu pas, stond al in K&K)

Detail tekst:

Citaat:
Op reis naar Zwitserland? Rijd dan niet te snel. Sinds de nieuwe verkeerswet van vorig jaar heeft de wegpolitie er al 120 auto’s van hardrijders in beslag genomen. Die worden openbaar verkocht. De bestuurder krijgt meteen ook tot twee jaar cel.
Strak plan van de Zwitsers

Ik dacht ongeveer hetzelfde als iemand die op het krantenartikel wist te reageren in de zin van:

Citaat:
Snap niet goed dat politici altijd naar het boetesysteem stappen om hun problemen op te lossen. Misschien heeft dat te maken dat boetes opbrengen, en preventie niet.
Volgens mij staan er op snelwegen niet genoeg verkeersborden die de maximum snelheid aangeven. Ok, Ok, je moet dat weten als bestuurder maar dan stel ik mij de vraag wat met ...

Ik miste per ongeluk aan de kust (snelweg Veurne richting Frankrijk) eens een afslag en kwam in Frankrijk terecht waar dat mij gelijk een verkeersbord opviel wat de maximum snelheid blokletterde en die was: 130km/u

Geen idee van of dat nu nog steeds zo is maar verwacht je dan dat zij die uit Frankrijk komen gas gaan terugpakken??? Nee toch ...

Zo zie je maar weer dat, voor wat dat ook moge staan, Verenigde Europa.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 september 2014 om 01:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden