Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Ik weet het niet. Ik zou het toch fijn vinden dat m'n kind weet hoe een olifant eruit ziet in de vrije natuur zonder dat ik daarvoor op safari moet.
|
In de bib zijn er boeken met olifanten te vinden hoor! Je mag gerust binnen gaan zonder lid te zijn en het lidgeld is ook meestal laag!
Citaat:
Der zijn vrij goeie dingen te zien op TV, je moet natuurlijk een beetje selectief zijn.
|
EN LAAT OPBLIJVEN!
Citaat:
In die goeie ouwe tijd van twee jaar geleden dat ik nog therapie gaf aan kinderkens werkte ik vaak met cd-roms van Musti en Nijntje enzo, ik denk dat ook de tv-programma's daarvan een leerfunctie kunnen hebben. Zoals de links aanduiden, moeten we er gewoon voorzichtig mee zijn, maar om het daarom gewoon ALLES overboord te gooien...
|
TV kan inderdaad verrijkend zijn (kijk maar naar de reeks "Walking with dinosaurs") maar bestaat tegenwoordig voor 90% uit crap! Kinderprogramma's worden trouwens volgestoken met verborgen verleiders om kinderen tot consumeren aan te zetten! Dus selectief zijn of gewoon video/dvd aanschaffen en zeker de tv niet gebruiken als babysitter!