Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1
Het heeft allemaal dus niets te maken met terroristen. Mensen de keel af te snijden op YouTube, Vliegtuigen in wolkenkrabbers boren, enz.... ???
|
Dat gebeurt al jaren.
De Amerikaanse regering heeft vele miljoenen onschuldige mensen afgeslacht om hun eigen dollar te beschermen.
Wie gelooft dat Amerika een oorlog lanceert uit humanitaire overwegingen is enorm naiëf. Als hun regering enige belangstelling had voor menselijkheid, dan hadden ze wel een sociaal zekerheidsstelsel opgebouwd in plaats van hun middenklasse te laten creperen zonder ziekteverzekering
Het gaat over geld. Extremisme (en natuurlijk heb ik daar een enorme afkeer van) is naar mijn mening het medium om oorlog te rechtvaardigen via media - aandacht die zich nu aan het opbouwen is. Same story voor 9/11. Intussen weet de halve wereld dat de Amerikanen zelf betrokken waren. Er zijn explosieven gevonden in de brokstukken en de Amerikaanse overheid weigert het onderzoek dat miljoenen burgers vragen. Het was een mediacampagne om oorlog te lanceren
Deze video van meer dan 2 uur, haalt er tientallen experten bij en laat geen enkele twijfel bestaan over de betrokkenheid van de Amerikanen bij 9/11
https://www.youtube.com/watch?v=YW6mJOqRDI4
Aan het einde van de rit gaat het over geld. Doe me een plezier en bekijk de video
Hoe verklaart een mens anders dat Amerikanen druk zetten op landen zoals Iran, die sinds 1798 niemand meer hebben aangevallen?