Los bericht bekijken
Oud 8 september 2014, 13:26   #75
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Méér en méér jonge mensen redeneren zoals u. Politiekers, ambtenaren en andere overheid instanties leven in een gesloten cocoon. Helaas ook een groot deel van de Belgische bevolking.

Ik zie het aantal ondernemers, jonge afgestudeerden en investeerders uit Belgie, samen uit andere Europese landen, steeds in grotere getale in buitenland. Ik ben nu trouwens in Hong Kong. Company profit tax 16.5%, maximum belastingen op persoonlijk inkomen (hoogste schijf) 17%! Dit is slechts een voorbeeld, wereldwijd zijn zo tientallen opties.

Je moet natuurlijk ballen aan je lijf hebben om de stap te zetten maar het zijn juist de meest bekwame en ondernemende die vertrekken. Mensen die er genoeg van hebben dat méér dan de helft van hun inkomen wordt afgeroomd en dat ze bovendien door zure afgunstigen worden bekeken als criminelen die moeten gestraft worden.
Ik kan nog minder begrijpen hoe veel mensen heel hun leven zwaar labeuren, hun geld van hen afgegrist zien worden en dan NOG glimlachend op tv komen zeggen dat ze wel 'een kachel van zolder zullen halen als den elektriek uitvalt'....

Te zot voor woorden.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden