Los bericht bekijken
Oud 8 september 2014, 16:27   #2169
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piazzolla Bekijk bericht
Wat ik al dan niet een probleem vind , daar zal ik wel over beslissen, u zal dit niet in mijn plaats doen, u hoeft mij geen woorden in mijn mond te leggen !

Nergens heb ik een uitspraak (al dan niet als probleem bestempeld) gedaan over joden emigraties vanuit arabische landen naar Israel, nergens heb ik mij uitgesproken over de jordaanse annexatie van de westbank.

Trouwens de immigratie van joden naar het nieuwe, beloofde land, afkomstig uit arabische landen (voornamelijk noord afrika), uw '800.000', is grotendeels een immigratie van joden op vrijwillige basis, een bewuste keuze om een nieuw leven te starten in Israel, net zoals de massale immigraties naar Israel vanuit europa en rusland. En wat heeft dit nu allemaal te maken met de discussie omtrent ethnisch zuiver maken van Israel anno 2014 (cfr pandareus) ? Bent u de pedalen alweer kwijt ?

Tijdens de annexatie van de westbank door jordanie (48-67), zijn enkel in Oost Jeruzalem, ik dacht zo'n 2000 joden (autochtoon) verdreven. Westbank was uitgezonderd Jerusalem voor 99% arabisch. Over welk 'judenfrei' maken hebt u het hier eigenlijk ?
of hebt u het over transjordanie waar tijdens het mandaat nieuwe joodse settlements verboden waren ? Ook dit heeft niets te maken met massale verdrijving van autochtonen.
O? u bedoelt dat de autochtone joden VRIJWILLIG have en goed achterlieten? of bestonden er geen autochtone joden in dat gebied ?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden