Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Juist ja, maar meestal is dit dan omdat er zo iets als een bewijs is,
|
...moest dat zo zijn dan zouden die personen in kwestie niet blijvend tegen windmolens hoeven te vechten.
Vermoedelijk versta je onder de term 'zo iets als een bewijs' veel blahblah waar ook gij U kunt in vinden daar waar het in deze case eerder al bij voorbaat een verzinsel 'moet' zijn.
Citaat:
mij lijkt een piepjonge vrouwelijke lerares nu niet echt de meest voor de hand liggende dader die kindertjes aanrand op het toilet?
|
Misschien niet voor de hand liggen maar Ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.
Van pedoseksuelen ( mannelijke variant ) wordt bv vaak beweerd dat ze het ergens net zoeken in het onderwijs en/of kinderopvang... een soort eufemisme, als ge het mij vraagt, om maar niet te hoeven zeggen dat mannen daar niet thuis horen.
Dus moesten we hier nu te doen hebben met een pedoseksuele _ ik zie niet goed in wat die piepjong er bij komt zien _ waarom zou het dan gek zijn te denken dat zij dan zou kiezen voor zulke job ?
Citaat:
Mogelijk zijn die kinderen inderdaad slachtoffer van misbruik, maar niet omdat hun juf schuldig is,
|
insinueer je nu iets ?
Citaat:
maar niet omdat hun juf schuldig is, uit onderzoek bleek immers dat er geen of onvoldoende bewijs zou zijn. Ik veronderstel dat die ouders het daar moeilijk mee hebben, en hun advocaat, van Marokkaanse origine, hen niet echt helpt om de realiteit te accepteren, die juf blijkt onterecht beschuldigd te zijn.
|
Daar lijkt het op maar dat stukje over die advocaat is er weer over me dunkt.
Zoals hier al gezegd is zijn er tal van personen die moeilijk de realiteit kunnen aanvaarden en steeds maar weer aan zullen dringen op verder onderzoek.
Dat heeft weinig met een advocaat te maken tenzij dat die advocaat niet zuiver op de graad is en enkel kassa kassa denkt.
Een psychiater is dan meer aangewezen.
Citaat:
Ik hoop dat die juf die ouders voor het gerecht sleurt wegens laster, eerroof, morele schade, en hen flink doet betalen,
|
Wel ja ... laten we het hopen
Citaat:
misschien leren ze daar iets uit.
|
ik vrees ervoor