Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2004, 18:39   #7
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
De anarchistische bankier is zoooooooo lang en ik was al zo gehaast.
Vergeef me!

nou nou gaf al een vrije mooie samenvatting van waar dit topic over dient te gaan.

Deze, of soortgelijke, uitspraak stond hier al meermaals te lezen op het forum. In allerhande discussies, met betrekking tot de Islam en dergelijke meer, duikt dit citaat op onder het mom van argumentatie. Mijn inziens wijst een dergelijke uitspraak voornamelijk op een gebrek aan historisch perspectief.
Ik plaatste hier op het forum ooit al eens een tekstje over de Romeinen en hun 'huwelijk', ik doe een poging om het terug te vinden.
Ik stel voor om de dissectie van snoodaards () onderschrift ter vaststelling van het onzingehalte ervan te beginnen met de vraag: wat betekent voor jou: 'een pedofiel'?

Ik ga het me gemakkelijk maken en antwoorden met de Van Dale hedendaags Nederlands:

[font=Verdana][size=2]pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)[/size][/font][font=Verdana][size=2]1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel[/size][/font][font=Verdana]
[/font] [font=Verdana][size=2]pe·do·fi·lie (de ~ (v.))[/size][/font][font=Verdana][size=2]1 overheersende neiging tot geslachtsomgang met kinderen[/size][/font][font=Verdana][size=2][/size][/font][font=Verdana]
pe·do·sek·su·eel1
(de ~ (m.), -elen) [/font][font=Verdana][size=2]1 pedofiel[/size][/font]

PS: Wil je dit echt in K&K?

Laatst gewijzigd door Stratcat : 25 oktober 2004 om 18:40.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden