Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas-
Zeeuws-Vlaanderen is inderdaad wel een uitzondering. Het is een mooie streek maar in die goedkope huizen zou ik niet graag wonen. Je kan daar voor 100 000EUR �* 125 000EUR een huis kopen maar dan gaat het hem veelal over uniforme wijkjes met relatief kleine renoveer-je-rot huizen die vlak na de oorlog opgetrokken zijn. Als je wat ruimer wil wonen ben je evengoed veel geld kwijt en dan zit je nog steeds met het probleem dat je dagelijks al snel 1.5-2u woon-werk verkeer hebt.
|
Daar ik single ben, en de sociale vaardigheden heb van een krop sla op vrouwenvlak zal ik waarschijnlijk de rest van mijn leven single moeten blijven. Kleine huisjes vind ik dan wel in orde. Mocht ik in bijvoorbeeld Hulst wonen ben ik echt geen 2 uur weg om bijvoorbeeld naar de haven van Antwerpen te trekken, hoor
Uniforme huizen storen mij niet echt (enkel die walgelijke belgisch-spaense villa's maken me razend), dus dat is ook geen probleem. Misschien enkel dat renoveren, maar ben er vrij zeker van dat dat op langere termijn toch goedkoper is dan in Vlaanderen een huis te kopen.