Los bericht bekijken
Oud 18 september 2014, 11:37   #80
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wees gerust: de nva is geen zelfmoordcommando, maar wel een uiterst effectieve commando unit.

Toegegeven: we worden gehinderd door het praktisch mogelijke van de realiteit, en door het feit dat we geen absolute meerderheid hebben, maar toch: onderschat het niet.

We hebben het altijd gezegd: de fouten uit het verleden (zeer recente verleden en iets verdere verleden) rechtzetten, zal niet gaan zonder tandengeknars.
Iedereen zal het voelen.

Hetgeen de oppositie nu doet is warm en koud blazen:
in de ochtenkrant bazuinen dat we asociaal zijn
in de avondkrant bazuinen dat we nog traditioneler zijn dan de trado's.

Daarmee denk ik dat we goed zitten.

.
Ik heb op hen gestemd. Ik heb dan ook hoge verwachtingen voor hen. Tot hiertoe hebben ze het voordeel vand e twijfel, maar lossen ze die verwachtingen niet in, dan zal ik hen daar ook op afrekenen.

Maatregelen zoals die ambtenarenpensioenen ooit in een verre toekomst misschien eens aan te pakken na een berg overgangsmaatregelen en na vrijwaring van iedereen die de komende 10-15 jaar op pensioen gaat, is in elk geval geen stap in de goede richting. Een regeling waarbij per direct iedereen in eenzelfde pensioenstelsel komt en waarbij de meerkost van het ambtenarenpensioen alvast wordt gebruikt om al de rest een beter pensioen te geven, is dat wel. Geen overgang, geen fasering, actie! Hier en nu! D�*t is de kracht van verandering die ik van hen verwacht.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden