Los bericht bekijken
Oud 22 september 2014, 12:20   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maggie De Block heeft meermaals verklaart dat het niet aan de orde is dat zij premier wordt. Ze is niet zo achterbaks als Bart De Wever in haar communicatie door klaar en duidelijk te stellen dat ze niet nee zou zeggen mocht de gelegenheid zich voordoen.
Ik snap maar al te goed waar jij naartoe wilt, maar ik trap daar niet in.

De Wever heeft lang voor de verkiezingen duidelijk gemaakt dat hij géén kandidaat was voor het premierschap, maar burgemeester van Antwerpen zou blijven. Hoe graag JIJ dat ook zou willen, en met welke bedoeling.

Maggi De Block is overduidelijk WEL kandidaat voor het premierschap. Dat het volgens haar niet aan de orde is verandert geen zak aan het feit dat ze zich kandidaat stelde. Dat bewijst in de verste verte niet jouw stelling dat De Block "niet zo achterbaks is in haar communicatie als De Wever". Integendeel zelfs!

Je liegt dat je paars ziet als je zegt dat je oprecht meent dat Bart De Wever de populariteit van Maggie De Block kan doen verbleken na enkele jaren aan de macht te zijn als premier. Er zijn nu eenmaal mensen die NIET vergeten zijn dat jij tipte op een stekkertrekker, alsook op de negatieve afstraling op de premier van een mislukte regering.

Jij zou beter je eigen valse, achterbakse, dubbelhartige, vuige "communicatie" niet vergeten.

Nog dit, ViveLaBelgique alvorens je opnieuw mijn afvalcontainer in vliegt.

Het interesseert mij geen fluit dat De Wever de ster van geblokte Maggi zou kunnen doen verbleken na enkele jaren Belgische premiertje spelen. Ik gun dikke Maggi van ganser harte het premierschap. Ik acht haar daar in alle geval geschikter voor dan een stekkertrekkend zoontje van of een over het paard getilde "wondervrouw". En dit NIET zoals JIJ met de bedoeling om er een toekomstige coalitiegenoot mee te bezeiken.