Los bericht bekijken
Oud 27 september 2014, 12:05   #1
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard Gratis 3 maanden premium licenties VPN tunnel voor onderzoekers en activisten

Beste forumleden, ik beschik over enkele licenties voor een uiterst veilige Premium VPN service met vele servers over gans de aardbol met onbeperkte bandbreedte.

Graag geef ik deze weg aan mensen die hiervan nuttig gebruik kunnen maken.

Opgelet:

-ik beschik over een beperkt aantal en heb geen enkele relatie met de service
-gelieve geen licentie te vragen indien U niet weet wat VPN is of U deze service niet daadwerkelijk nodig heeft
-geen discussie mogelijk over wie ik aldanniet een licentie geef
-het nog gebruik van deze service vereist het instaleren van software van de
VPN-service (client) of open VPN (ik ga geen cursus open VPN geven)
-dit aanbod is vanaf nu gedurende 3 dagen geldig of tot ik over geen licenties meer beschik
-licenties moeten onmiddellijk geactiveerd worden en zijn geldig gedurende 3 maanden
-instructies, details en de licentie krijgt U enkel via PM nadat ik U via PM op de hoogte breng dat U in aanmerking komt, gelieve mij niet te spammen met onnodige PM's terzake
-gelieve de naam van de VPN service in deze draad niet te vermelden, dat zou tegen de forumregels kunnen indruisen. Indien dit toch gebeurt of er zich andere problemen voordoen zet ik deze acties onmiddellijk stil en zal ik in dit topic niet meer posten
-slechts 1 licentie per persoon, bruikbaar op Windows, Android, Mac, Linux (enkel met open VPN)

Geeft U aan waarom U graag een licentie heeft. Op basis van deze zal ik beslissen wie in aanmerking komt.

Veel geluk!

zb
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 27 september 2014 om 12:08.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden