Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
niet moeilijk als de maffiabaas die bijkluste als president het jaarsalaris van elke inwoner van oekraiene gestolen heeft en op een offshore rekening geparkeerd heeft. dat staat zelfs in je eigen bron : 43 miljoen inwoners, GDP per capita 1450 dollar, dat is 62 miljard dollar. yanukovitch de dief zou er 70 miljard gestolen hebben. ter vergelijkng : moest de regering in belgie 300 miljard euro stelen zouden we ook lichtelijk in de problemen komen, denk je niet?
maar blijkbaar vindt je dat allemaal trivialiteiten die geen enkele betekenis hebben aangezien hij een 'democratisch' verkozen president was, die had het recht om alle oekrainers af te slachten en te baden in hun bloed en hun laatste kopeke uit hun stervende handen te wrikken uiteraard.
hoe durven de oekraieners de grondwet te overtreden en die smiecht te verdrijven he?
|
Je kunt niet alles op Yanukovich steken, ook Kutchma (vriendje van het nieuwe regime) en Timoshenko waren extreem corrupt en onbekwaam.
Hij was een verkozen president, en of hij echt zoveel gestolen heeft is niet zeker, dat beweert het nieuwe regime, die er alle belang bij heeft dat de beweren.
Ondertussen zie je dat het regime zoete broodjes bakt met Kutchma en de oligarchen, die de Oekraïense economie al decennia monopoliseren en verstikken. Ik vraag me dan af waarom heel die heisa nodig was? Gewoon een oorlog tussen verschillende maffia-clans, daar komt het in feite op neer. De gewone Oekraïeners zullen weer de pineut zijn. Ik ben er zeker van dat als het huidige regime er geen kl*ten van bakt, de Oekraïeners massaal terug naar Rusland zullen kijken. In Georgië zag je dat Saakashvili met z'n klieken en klakken op straat werd gezet en zelfs het land moest verlaten.