Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2014, 15:05   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Beste Mijnheer.Hoelang gaat U hier nog flagrant liggen liegen ?
Een ambtenaar kan 30 dagen per jaar opsparen.
In het voordeligste geval kan hij bv na 35 jaren dienst 35 maanden ziek zijn zonder weddeverlies ...maar dan mag hij wel gedurende gans zijn carrière geen dag afwezig geweest zijn wegens ziekte.
Is hij na zijn zestigste 1 jaar ziek dan wordt hij automatisch gepensionneerd !Het is dus pertinent onmogelijk om vanaf je 60 ste nog 5 jaar thuis ziek te zitten met je volledige wedde !
Dat is je zoveelste groffe leugen!
Ik heb dat recht op ziektedagen altijd al totaal misplaatst gevonden; Zelf had ik recht op 18 maanden vol loon indien ik ziek werd. Dat was geen "opgespaard" recht, dat diende enkel indien ik écht ziek werd. Ik hoor leerkrachten steeds maar zeggen dat ze nog x of Y aantal opgespaarde ziektedagen mogen nemen. Hoezo? griep op bestelling dan? of gaat het over de standaard "burnout-mythe"? Zo ken ik er ook eentje: dagelijks een paar flessen wijn achterover kappen, 's morgens te laat of halfzat naar school en mijnheer kreeg een "burnout".

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 oktober 2014 om 15:06.
circe is offline   Met citaat antwoorden