Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2014, 15:08   #46
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fakteur Bekijk bericht
Cafépraat? Dus gij zijt waarschijnlijk ook zo ne pippo die stoer met zijn jachtgeweer op alles wat beweegt schiet. Zonder na te denken dat het ook spelende kinderen kunnen zijn. En ook al lopen er 100 meter verder spelende kinderen in de tuin. Helaas hebben ze de wetgeving zo aangepast dat een gewone burger geen jachtgeweer meer thuis mag hebben. Neen moeten gaan afgeven en waarschijnlijk nog door de flikken aan jullie jagers in het zwart doorverkocht. Anders konden wij burgers eens terug schieten op die jagers die mijn tuinhuis vol hagel schoten. Of nog leuker met een "brenneke" (dat zult ge ongetwijfeld wel kennen).

Maar geen probleem. De volgende keer dat ik jagers zie rond lopen zoek ik wel hun geparkeerde jeep aan de rand van het bos op. Eens zien hoe hard deze dan gaan roepen. En dat zal dan ook wel een straf verhaal en cafépraat zijn
Allez hupsakee we weten niet meer wat zeggen en spelen de man zonder de man dan nog te kennen, inderdaad cafépraat dus.
U mag als burger perfect een wapen in huis hebben liggen, indien u een vergunning heeft een jachtwapen indien u een jachtverlof heeft, net zoals alle andere burgers. Of u met dergelijke uitlatingen deze vergunning ook gaat krijgen van de gouverneur is natuurlijk een andere vraag..
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden