Los bericht bekijken
Oud 4 oktober 2014, 14:24   #11
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lance Bekijk bericht
Laatst liep ik door mijn (sociale) wijk en zag ik drie meisjes van een jaar of 6 met elkaar spelen. Een Marokkaanse, een zwartje en een Vlaamse. Hoe mijn hart zich op dat moment vervulde met een gevoel van warme gelukzaligheid, je hebt er geen idee van. Ze spraken alle drie perfect Nederlands, ze speelden en lachten zonder enige mentale barrière tussen hen. Enkel de fysieke kenmerken gaven prijs dat het om drie meisjes van verschillende origine ging.
En dan komt gij hier zaken lullen als: "De allochtoon is een tweederangsburger". Mijn goed humeur weer vergald en mijn hoop op een betere wereld weer aan diggelen.
En binnenkort wordt die Marokkaanse door haar ouders verplicht om zich in te pakken en een importbruidegom (kozijn nr. 9 die niet van de markt geraakte) te gaan halen in Marokko.
Ik wil je dan nog eens horen over je warme gelukzaligheid en het gebrek aan mentale barrière. Het enige waarop je moet wachten is haar eerste eisprong.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden