Los bericht bekijken
Oud 5 oktober 2014, 21:35   #162
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik weet niets van die vrouw. Ik stel enkel de manier vast waarop 'jullie' over vrouwen spreken. Het had evengoed over een auto kunnen gaan denk ik soms. Goe model, veel comfort en snel....
Uw ziekte is paranoia. Je ziet overal misdaad slecht gedrag etc
Ik bekijk het leven van de positieve kant. Alles heeft een plus en een min. Zelfs al is het een minderheid van 10%die deze sector ondersteunt.
Er bestaan mensen die nooit mossels eten, nooit varkensvlees eten, nooit hazelnoten eten. De eerste omdat ze weekdieren niet lekker vinden, de tweede uit religieuze overwegingen, de derde omdat ze allergische reactie hebben.
Allemaal zijn ze uitzondering en toch mag je daar niet over moraliseren en met een beetje empathie ()nog een gebrek bij u) kun je ontdekken waarom mensen zich anders gedragen

Dus uw kortzichtig (nog een karakterfout) denkwerk veronderstelt dat de wet altijd juist is en op exacte binaire wijze moet toegepast worden
Mijn gedacht is dat er altijd een basis bestaat om een wet te maken. Dat er altijd een tijdsgeest is voor een, wetgever. Dat er een geest van de wet bestaat waarvoor die wet gemaakt is. Het is niet de bedoeling volgens mij van de wetgever om alle bordelen ondanks hun schemerzone waarin ze werken te verbieden. En toch heb jij gelijk naar de letter van de wet en dus niet naar de geest van de Wet. Daarom ben ik persoonlijk tegen zo'n ambiguiteig. Of,wel geef je toe dat uw wetten overtreden en de realiteit niet volgt en dan als Wetgever zoek je een beter kader maar zoals het nu werkt is het pure hypocrisie
brother paul is offline   Met citaat antwoorden