Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen
Wij staan aan de vooravond van een nieuwe regering die de zwaarste sanering sedert WOII moet doorvoeren. Over enkele dagen krijgen wij de eerste maatregelen te horen. Vele heilige huisjes zullen gesloopt worden, sociale verworvenheden zullen verdwijnen, duurder worden, gelimiteerd worden, ...
Elke 3 maanden komt er een nieuwe begrotingscontrole met steeds weer nieuwe maatregelen die wij burgers zullen "voelen".
Ik open dit topic om een lijst te krijgen van de maatregelen die ons zullen treffen om een zicht te krijgen over de snelheid waarmee ons Rijnlandmodel aan het afbrokkelen is.
Ik wil mij niet beperken tot het federale niveau maar alle maatregelen op alle niveau's in kaart brengen dus ook lagere overheden zoals provincies en gemeentes.
|
Ik wil ook wel zo'n lijst te zien krijgen, maar dan telkens wel met link er bij om degelijk te kunnen checken.
Een lijst met verlangentjes, daar zijn we niets mee. Die kunnen we zelf wel fantaseren.
.
|