Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
grappig stukske, Mambo, goed geschreven.
Misschien dat het voor veel gevallen klopt, maar toch twijfel ik of het allemaal wel zo simpel is.
Nog nooit vrouwen alleen op vakantie tegengekomen of met een stuk in?
Spijtig voor u als ge het nog niet beseft of meegemaakt hebt, maar er zijn vrouwen met meer goesting in hun broek dan de gemiddelde man en geloof me, ze komen lang niet allemaal op uwe schoot zitten omdat ze in uw portefeuille gekeken hebben.
Och kom, we mogen toch eens lachen en zolang er geen klein mannen of vieze ziektes van komen, doet ge eigenlijk feitelijk weinig verkeerds.
Elke mens moet maar met zijne partner afspreken wat wel of niet kan voor hun, maar naderhand natuurlijk niet klagen als het dan ook es gebeurt hé.
@ VlaamseBelg: één ding waarin de soaps lijken op het echte leven is dat het meestal juist wel uw broer of beste maat of buurman is ipv ne nobele onbekende waar uw vrouw een scheve schaats mee rijdt...
|
Ge zijt ne pé naar mijn hart.Gij zoudt nog eens over mijn vrouw haar gat mogen wrijven van mij als ze een stukske in haar voeten heeft zal ze wellicht niet veel bezwaar hebben.
Maar ja, het is een beetje ludiek bedoeld allemaal hoor wat ik geschreven heb.
Kilotje zout hier en daar.