Los bericht bekijken
Oud 17 oktober 2014, 22:04   #12
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Het enige wat JIJ wil , is snelheidsverhoging , ik ben RADICAAL TEGEN !!
1. Een snelheidsverhoging is nog steeds niet een "non limit".

2. Ik vermoed dat zulke verhoging voor Micele net als voor mij een middel is om de veiligheid en het rijplezier te verhogen, en niet een doel op zich.

3. In tegenstelling tot het eeuwige herhalen van het mantra "snelheid is foei!" heeft Micele WEL tonnen bronmateriaal waaruit blijkt dat een hogere maximumsnelheid OP DE JUISTE PLAATSEN een goeie zaak zou zijn.

Citaat:
Trouwens , door sneller rijden op de baan , iets wat u niet begrijpt ,
vanwege mijn slechtziend krijg ik meer problemen bij't oversteken ,
Geldt ook voor rolstoelpatiënten , ook dove & slechthorende mensen !!
Of een kleuter die de baan plots oversteekt , u rijdt sneller ,
dit betekent langere remafstand !! Begrijpt u dit alles ??
Wanneer jij wenst over te steken op een autostrade, dan vrees ik dat het iets meer dan slechtziendheid is.

Citaat:
Tegen 0,5KM/h kan je je doodrijden , tegen 200KM/h ook !!
Als je 10 minuten eerder vertrek , zal je niet zo gefrustreerd rijden ,
want wanneer je TE laat vertrekt , geeft men altijd gas bij , waarom ??
Men hoeft niet per se te laat vertrekken, men kan evengoed onderweg pakken tijd verliezen door de opeenhoping van slecht afgestelde rode lichten, hindernissen, idiote snelheidsbeperkingen, slecht gecoordineerde wegenwerken, en files tengevolge van het steeds meer funnelen van auto's naar grote banen.

Citaat:
Alles is goedgenoeg om harder te rijden , nietwaar ??
Wat als zo iemand uw kind doodrijdt ??
Alle emo drogredenen zijn goed om de massa's studies, bewijzen en cijfers van Micele niet onder ogen te moeten zien, nietwaar?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden