Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2014, 05:27   #494
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.010
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Als ze echt willen ingrijpen met grondtroepen duurt het slechts maanden geen jaren.
Dat ingrijpen is nu juist steeds het probleem geweest



Indien ze hadden ingegrepen vlak voor of net nadat mosoel ingenomen werd zou het zelfs geen maanden hebben geduurd. Hoe langer men wachtte hoe sterker IS werd, net zoals de jihadis van weleer bij elke ingenomen en geplunderde stad zij sterker werden qua manschappen, meer tot slaaf gemaakte vrouwen die als broedmachines fungeren voor nieuwe gebrainwashte jihadis en buitgemaakte technologie oorlogstuig en geld.[/quote]

De VS zijn de grootste wapenleverancier van die hele regio, een jaar of 2 geleden de grootste wapendeal in de wereldgeschiedenis, ik herhaal , de grootste wapendeal uit de wereldgeschiedenis met de meest fundamentalische Islamitische dictatuur, Saudi Arabië, het Mekka van de Islam.
De ISIS doctrine is afkomstig van de meest extreme extremisten in S.A. die ook voor financiering zorgen(ik doel niet op de overheid van SA)
Daarover hoor ik u maar bitter weinig spreken.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline