Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C
Maar ik heb niet ontkend dat ik racist ben hoor. Ik geloof dat de kruising tussen rassen tot hoogwaardiger mensen leidt. Inteelt is nefast voor het voortbestaan van onze soort.
In die zin ben ik een volbloed-racist.
Kruisen moet aangemoedigd of op z'n minst gesubsidieerd worden. Hetorozygotische kinderen moeten meer kindergeld krijgen dan homozygotische kinderen. Of ze moeten belastingvermindering krijgen naarmate hun graad van heterozygociteit (makkelijk te testen met genetische tests, tegenwoordig).
Enfin, ik kan daar uren over doorgaan. Het CGKR kan me gelukkig niet treffen, want ik pleit voor outbreeding, in plaats van gevaarlijke inbreeding. Yes!!!
|
Als ze superieur zijn moeten ze precies geen aanmoediging krijgen, dan worden ze vanzelf wel beter.
Ja kijk het kruisen van de humane genome database zoals het nu gebeurt is volgens mij inderdaad niet slecht voor onze economie. Dus de migrantengolf zal een heterozygote golf geven.
Waar we meer moeten mee bezig zijn, daarentegen is hoe kun je die talenten inzetten om beter te performeren in de toekomstige maatschappij