Los bericht bekijken
Oud 18 oktober 2014, 23:20   #248
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ze zijn alvast een stem kwijt, en hun ACW achterban ook.
Nogmaals dat zijn je dromen die je voor realiteit aanneemt .

Citaat:
De volksvertegenwoordigers, de mensen waarop wij stemmen in een democratie, hebt gij die veel gezien bij de vorming van een regering ? Hebben die wel een eigen mening ? Verdedigen die hun partij of hun kiezers ?
Democratisch gehalte = 0.
De mensen waarop dat ik gestemd heb ik idd gezien, en die hebben het regeerakkoord mee goedgekeurd. Perfect in lijn met onze democratie.

Nogmaals zeg me eens waarom belgie niet democratisch zou zijn . Omdat er niet verkozen mensen meewerken aan een akkoord?

Citaat:

Ik herhaal: in de partijprogrammas stond overal letterlijk geen verhoging van de pensioenleeftijd. Zwart op wit. Dat was met de maatregelen van de vorige regering niet het geval.
Jij bent gisteren maar kranten beginnen lezen zeker?

Elke partij in zowat elke regering heeft beloftes gebroken.
Nogmaals dat is perfect democratisch .

Citaat:
De mensen hebben duidelijk een keuze gemaakt. En geen volksvertegenwoordiger die er naar kraait dat zijn partijprogramma naar de kant wordt gesmeten. Kiezersbedrog.
EN daar toon je je gebrek aan kennis, in ons systeem verkiest men mensen om jou te vertegenwoordigen geen programma's.

Normaal zou je dat ergens in het middelbaar moeten gehad hebben hoor .

Vandaar ook dat hoog uit de boom blazende lobbygroepen zoals de vakbonden daar niks te zoeken hebben.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden