Discussie: Games
Los bericht bekijken
Oud 19 oktober 2014, 07:51   #623
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Ik ben zoals ik al eerder schreef enorm fan van de games Metro 2033 (1&2), Bioshock (allemaal) Dead Space (ook allemaal) en dan de prachtige reeks van Lara Croft - Tomb Raider waar men in de laatste game echt wel alle registers heeft opengetrokken met de jonge Lara 'A survivor is born'

Ook had men bij het maken van die game enorm oog voor detail, in de zin van, dat ik nog niet echt veel games geweten heb waar men de 'ogen' van de personages (Lara & andere) zo goed in wist weer te geven. Het spel op zich is zalig en werkt prima. Het heeft zelfs een leuke verhaallijn die in de meeste games ver zoek is.

p.s. Die echte oorlogsgames zeggen mij niet veel, dat zie je dagelijks in de nieuwsuitzendingen, bij mij moet een game fictie blijven. Race games die ben je snel beu ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2014 om 07:54.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden